Ostoskorissa ei ole tuotteita

Asiakaspalvelu

Kysyttävää tuotteistamme?
Ota yhteyttä lomakkeella!

Palvelemme arkisin puhelimella:

Klo 11.00-18.00
numerossa 040 6471916 ja 0400 591646.

 

Toimitusehdot 2017

Etusivu / Toimitusehdot 2017

Toimitusehdot 1.1.2017

HUOM! Pienet kirjelähetykset (alle 3cm ja alle 250g) aina edullisinta toimittaa postin kautta ja maksaa ennakkoon verkkokaupassa.  

Toimituskulut Posti (kotimaa).

  • Päivitys 17.9.2015: Nyt myös Smartpost pakettiautomaatti - mahdollisuus.
  • Toimituskulut määräytyvät tilauksen painon mukaan.
  • Postiennakolla tilattaessa toimituskuluihin lisätään 3,50 € (SMARTPOST vain verkkokauppamaksuna).
  • Postimaksu kirje (alle 3cm ja alle 250g) verkkopankilla tai luottokortilla maksettuna 2,50 € / postiennakkona 6,00 €.
  • Postimaksu paketti/maksikirje (2kg asti) verkkopankilla tai luottokortilla maksettuna 7,00 € / postiennakkona10,50 €.
  • VOIT MAKSAA TILAUKSESI POSTIENNAKOLLA, VERKKOPANKKITUNNUKSILLA SEKÄ VISA, VISA ELECTRON JA MASTERCARD-KORTEILLA. 
  • HUOM! MINIMIOSTOS ON 10 EUROA!

 

Toimituskulut Matkahuolto.

  • Tilaukset toimitetaan joko normaalina pakettina Matkahuollon toimipisteeseen tai LÄHELLÄ-pakettina asiakkaan valitsemaan noutopisteeseen.
  • Toimituskulut määräytyvät tilauksen painon mukaan.
  • Bussiennakolla tilattaessa toimituskuluihin lisätään 3,50 €.
  • Paketit ja kirjeet 2kg asti verkkopankilla tai luottokortilla maksettuna 7,00 € / postiennakkona +3,50 €.
  • Paketit ja kirjeet yli 2kg verkkopankilla tai luottokortilla maksettuna 14,80 € / postiennakkona +3,50 €.
  • Monipakettlähetykset sopimuksen mukaan.
  • VOIT MAKSAA TILAUKSESI BUSSIENNAKOLLA, VERKKOPANKKITUNNUKSILLA SEKÄ VISA, VISA ELECTRON JA MASTERCARD-KORTEILLA. 
  • HUOM! MINIMIOSTOS ON 10 EUROA!
 

Kampanja- ja alekoodit

  • Mahdolliset kampanja- tai alennuskoodit aktivoitava ostoskorissa!! Alennuksia ei anneta jälkikäteen!!
  • Kun olette lisänneet tuotteen ostoskoriin, niin sen jälkeen koodi aktivoitava ostokorissa (oikea yläkulma KASSAN vasemmalla puolella). Vasta sen jälkeen kassan kautta vahvistatte tilauksen lopullisesti. 

 

Toimituskulut Posti (EU-maat).

  • Toimituskulut määräytyvät tilauksen painon mukaan.
  • Postimaksu kirje (alle 3cm ja alle 250g arvo alle 50 €) ennakkoon maksettuna 4,50 €.
  • Postimaksu paketti/maksikirje (alle 0,5kg) ennakkoon maksettuna 14,70 €.
  • Postimaksu paketti/maksikirje (2kg asti) ennakkoon maksettuna 19,50 €.
  • Kaikki yli 50 €:n tilaukset kirjeet (alle 0,5kg) lähetetään ulkomaille kirjattuna, postimaksu 12,50 €.
  • HUOM! MINIMIOSTOS ON 10 EUROA!

 

 Nouto Matkahuollosta, Siwasta tai Valintatalosta

  • Tilauksesi toimitetaan osoitteesi mukaan lähimpään Matkahuoltoon.  Jos valitset LÄHELLÄ-paketin, niin toimitamme tilauksen valitsemaasi noutopisteeseen (Siwa, Valintatalo..). Anna aina puhelinnumero tilaajan tietoihin, niin saat tekstiviestin tai sähköpostin heti, kun tilaus on noudettavissa.

 

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla

  • Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Alemana Dance Center toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Paytrail Oyj.
  • Paytrail Oyj toimii Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail Oyj:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail Oyj on myös maksun saaja.
  • Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7, Innova 2, Lutakonaukio 7, 40100 Jyväskylä, Puhelin: 0207 181830

 

Verkkopankit

  • Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

 

Paytrail -tili

footer-logo

  •  Paytrail on nopeampi ja turvallisempi tapa maksaa kortilla (debit ja credit). Syötä Paytrail-tiliisi liitetty sähköpostiosoite, ja puhelimeesi lähetetään kertakäyttöinen PIN-koodi, jolla vahvistat maksun. Paytrail hakee automaattisesti maksamiseen tarvittavat tiedot. Ei enää toistuvia osoite- ja maksutietojen syöttämisiä.

  •  Jos sinulla ei ole vielä Paytrail-tiliä, voit luoda sen muutamassa minuutissa osoitteessa my.paytrail.com. Siirry tämän jälkeen takaisin verkkokauppaan jatkamaan ostoksia. Maksukortin tiedot tallentuvat turvallisesti Paytrailin palveluun. Voit kirjautua milloin vain käyttäjätilillesi uudestaan osoitteessa my.paytrail.com ja tutustua ostohistoriaasi sekä hallinnoida käyttäjätietojasi.

  •  Mikäli sinulle tulee mieleen kysyttävää, ota rohkeasti yhteyttä Paytrailin asiakaspalveluun puh. +358 207 181830 (ark 8-19) tai asiakaspalvelu@paytrail.com. Autamme mielellämme!

 

UUTTA - Collector-lasku mahdollisuus HELMIKUU 2016

  • Haluatko maksuaikaa ostoksellesi? Paytrail tarjoaa asiakkailleen Collector - lasku mahdollisuutta.
  • Paytrail hoitaa laskutuksen, ja kaikki kyselyt laskuista yms. suoraan Paytrailiin.
  • Laskut tulevat suoraan Collectorilta erillisessä kirjeessä seuraavien viikkojen aikana.
  • Asiakaspalvelu kuluttajille: 0207 181 830. Arkisin klo 08.00-19.00.
  • Lankapuhelimesta 8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min (alv 24%). Matkapuhelimesta 8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min.
  • Viikonloppuisin ja muina aikoina: asiakaspalvelu@paytrail.com.
  • Mahdolliset tilauksen sisältöön liittyvistä kyselyistä tehdään suoraan meille info@alemana.fi.

 

Seura-, ryhmä- ja laskutusasiakkaat

  • Toimitamme seuroille, ryhmille ja laskutusasiakkaillemme (yritykset, yhteisöt yms..) jatkossakin toiveesta normaalilla Alemana Ky:n laskulla. Voitte käyttää silloin myös ostoskoriamme, mutta valitkaa toimitustavaksi aina POSTIENNAKKO, ja ilmoittakaa tilauksen yhteydessä laskutustoiveestanne. Huomioimme silloin oikean toimitustavan ja mahdolliset alennukset. Tuotteet tulevat laskutusasiakkaille normaalina kirjeenä tai pakettina koon ja painon mukaan. Huom! Strassit isommissa määrissä toimitetaan yleensä seurannalla ja pakettina isomman arvonsa vuoksi.
  • HUOM! Jos haluatte laskun paperisena eri osoitteeseen, kun tilauksenne, niin perimme laskutuslisää 5 euroa per lasku. Laskun toimitus sähköpostilla mihin tahansa osoitteeseen kuitenkin ilmaista!!

 

Toimitusaika

  • Mikäli tuote on varastossamme, on arvioitu toimitusaika kahdesta viiteen (2-5) arkityöpäivää.
  • Jos tuotteen toimituksella on erityinen kiire, mainitse siitä aina erikseen tilauksen yhteydessä. 
  • Mikäli kuluttaja ostaa tuotteita, joille Alemana Dance Center on ilmoittanut eri toimitusajat, toimitetaan tilaus pisimmän ilmoitetun toimitusajan mukaisesti.
  • Alemana Dance Center toimittaa tuotteita ympäri maailman. Kaikki toimitukset tapahtuvat postitse tai matkahuollolla.

Palautukset

  • Pidennetty vaihto- ja palautusaika joulukuun ostoissa (tilauksissa 10.12. jälkeen). Vaihto- ja palautusoikeus 7.1.2017 asti.
  • Kuluttajalla on oikeus palauttaa käyttämättömät tuotteet neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteen / tuotteiden vastaanottamisesta, vastaanottamispäivä pois lukien. Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla olennaisesti samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa. Jos pakkaus ei ole palauttaessa asianmukaisesti pakattu, veloitamme 10 €:n pakkauksen uusimiskulun asiakkaalta.
  • Uuden 13.6.2014 voimaan astuneen asetuksen mukaan, pelkkä tavaran noutamatta jättäminen tai palauttaminen eivät enää riitä kaupan peruuttamiseksi. Peruutusilmoitus on tehtävä 14 päivän sisällä lähetyksen vastaanottamisesta ja tavara pitää palauttaa 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta.
  • CD-levyjä, DVD-levyjä, kirjallisuutta ei voi vaihtaa tai palauttaa.
  • Määrämittaan tilauksen mukaan leikattuja kankaita ja nauhoja yms. ei vaihtaa tai palauttaa. Jos et ole varma väristä tai materiaalista, niin tilaa näyte haluamastasi kankaasta tai nauhasta. Useamman kuin 2-3 värimallin lähettäminen on maksullista.
  • Swarovskin avattuja täysiä pakkauksia tai erikseen laskettuja pienempiä määriä ei myöskään voi vaihtaa tai palauttaa. Jos et ole varma strassien tai jalokivien väristä, niin voit ostaa erikseen myytävän Swarovskin strassien värikartan.
  • Kuluttajan on tehtävä palautusilmoitus tuotteen palauttamisesta tai tilauksen peruuttamisesta sähköpostitse osoitteeseen alemana@co.inet.fi 14 päivän kuluessa. Kuluttaja voi edelleen palauttaa normaalihintaiset tuotteen/tuotteet ilman kuluja käyttämällä postin asiakaspalautuslomaketta poislukien edellä mainitut tuotteet joilla ei palautusoikeutta.
  • Palautus lähetetään osoitteeseen Alemana Dance Center, Otavankatu 19, 28100 Pori.
  • Ale-, tarjous- ja loppuunmyytävät tanssikenkämallit ja vaatteet voidaan vaihtaa tai palauttaa, mutta palautuksesta ja vaihdosta koituvat kulut postimaksuissa veloitetaan asiakkaalta.  Ale-tuotteisiin voi tulla tutustumaan toimipisteissämme.
  • HUOM!!! Muista liittää palautukseen tilinumero rahanpalautusta varten, jos tuote palautetaan! 

Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

  • Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta postikuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto virkailijan läsnäollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, tee konttorissa heti asiasta vahinkokoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.